Moda kiedys i dzis

Moda kiedys i dzis

Sty 08

Moda kiedys i dzis

I „Voila” Przepis MASZ NA manipulowanie percepcji:

Retoryczne Argument (komunikat) X = Mediów percepcja

Zanim spróbujemy sprzedać Ludziom w konkretnej zmianie, Mamy

ważyć wpływ na JEGO EFEKT (Subtelny, umiarkowanym LUB radykalna)

W porównaniu kosztów i korzyści zrobić związanych. „Duma” Przedmioty Specjalne

Biuletyn Numer 19 ( „The Elements of Analiza kosztów / korzyści” – 11 kwietnia 2005)

zawiera opis wykonywania Jednostka Ilość Koszt / lokacyjny Analizy.

Musimy zdać sobie sprawę od samego początku Jednostka Ilość Koszt ZMIAN JEST proporcjonalna

odporności na Nia. Im wyższy Stopień zmiany ( „subtelne” versus

„Rodnik”) Tym bardziej kosztowne bedzie robić zrealizowania.

Niezależnie od zakresu i stopnia ZMIAN , ABY mogła ona Być

z powodzeniem wdrożony, Musi Stac SIę naturalna częścią naszego ¯ycia

(Nasza kultura). Innymi slowy, Mamy zaakceptował zmiany i

zmienić Nasze ¯ycie, by je wdrożyć. Jeśli nie nie Uda nam SIę zrobić niego przystosować,

Nie zostaną uwzględnione zmiany w sposób mieliśmy Nadzieje. Pozwól mi

podam przykład, kilka lat Temu moja ¯ona pracowała w duzym Strumieniem

producent SILNIKA w środkowym zachodzie, Gdzie kazała specyficzne

ZAMIENNE zrobić Linii montażowej. Wiele zostało zrobione zamawiania

ręcznie za Pomocą Karty indeksowe i formularzy papierowych. Firma uważa

To Jest przestarzały i zamówił projekt Nowej realizacja zleceń

System. Miliony dolarów wydano na projekt dotyczący

Nowy „Stana Techniki” Systemu. systemu Ponieważ zbliżał początkowym

start-up, personel przetwarzanie Zamówień Dano DOSC zagadkowy

Szkolenia w zakresie korzystania z Systemu. Układ mógł Być

dobry, ale programiści niedoceniany pierwiastek ludzki

ZMIANA. Tak Bardzo, KIEDY Przyszedł uruchamiania Systemu, kolejność

Artykuł napisany przez: